نمایندگی کولر گازی سامسونگ
نوشته شده توسط : repairsman

نمایندگی کولر گازی سامسونگ با تجهیز ساختار خویش به تمامی امکانات مورد نیاز، درصدد ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول به کاربران و خریداران گرامی است. نمایندگی کولر گازی سامسونگ در بخش فروش عرضه کننده کلیه مدلهای این دستگاه و لوازم جانبی مرتبط با آن و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، سرویس و تعویض قطعات این دستگاه است.
تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می گردد. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند. کاربران گرامی با مراجعه به این مرکز می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در نمایندگی کولر گازی سامسونگ ، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید و یا تعمیرات کولر گازی سامسونگ اتخاذ کنند.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ
نصب کولر گازی سامسونگ

نصب کولر گازی سامسونگ، مهم‌ترین مرحله پس از انتخاب و خرید کولر گازی Samsung است. دلیل این سخن آن است که نصب صحیح کولر گازی در نمایندگی کولر گازی سامسونگ ، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید کولر و بالا بردن راندمان کاری آن خواهد داشت. بالعکس، یعنی در صورتی که نصب کولر گازی سامسونگ بدون درنظرداشتن استانداردهای این حوزه انجام شود، آنچه که اتفاق خواهد افتاد، خرابی های مکرر کولر، اختلال در عملکرد قطعات کولر و کاهش راندمان کولر در کوتاه مدت خواهد بود. این موضوع، یعنی نصب صحیح کولر در ارتباط با کولرهای اسپلیت اهمیت صدچندان می‌یابد. چرا که نصب یونیت‌‌های داخلی و خارجی این دستگاه‌ها، نیاز به رعایت نکات و استانداردهای خاص خود دارد.
برای مثال در صورتی که قرار است یونیت خارجی کولر بر روی پنجره یا بالکن نصب شود، می‌بایست برای این کار از لرزه گیر مناسب یا در صورت نیاز از منجیت استفاده کرد تا با این کار مانع از انتقال لرزش‌های کمپرسور به میله‌های بالکن یا پنجره شد. از سویی دیگر در صورت استفاده از اتصال پیچ و مهره در اسکلت نگهدارنده یونیت داخلی حتما می‌بایست از واشر فنری استفاده کرد. این موارد تنها مشتی از خروارها استانداردی است که می‌بایست در زمان نصب کولر گازی رعایت شود. از همین رو توصیه می‌شود حتما برای این کار با کارشناسان نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید.


شارژ گاز کولر گازی سامسونگ

یکی از رایج‌ترین اشکالات کولرهای گازی امروزی، از جمله کولرهای گازی سامسونگ، مشکل کم شدن گاز بکاررفته در این دستگاه‌هاست. خوشبختانه رفع این مشکل از طریق شارژ کولر گازی سامسونگ امکانپذیر است. بنابراین در صورت مشاهده نشانه‌های مرتبط با کم شدن گاز کولر، بهتر است با کارشناسان نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس گرفته شده و درخواستی مبنی بر نیاز به دریافت سرویس شارژ کولر گازی سامسونگ ثبت گردد. شارژ گاز کولر گازی عموماً به دو روش انجام می پذیرد.
روش نخست شارژ گاز کامل کولر و روش دوم شارژ گاز اسپیلت به صورت تکمیلی است. در شارژ کولر گازی سامسونگ به صورت کامل ابتدا تعمیرکار کولر گازی اقدام به رفع نشتی کولر گازی می کند. سپس کل سیستم کولر گازی وكیوم می شود تا هوا و رطوبت داخل سیکل کولر گازی کاملا تخلیه شود و امکان شارژ گاز کولر فراهم شود. در شارژ گاز اسپیلت سامسونگ به صورت تکمیلی، مقداری مبرد به گاز داخل کولر گازی اضافه می شود. این مقدار معمولا برای کولرهای گازی اسپیلت لازم است و شارژ گاز اسپیلت سامسونگ به صورت تکمیلی حتی در مواردی در لوله کشی کمتر از ۵ متر نیز اتفاق افتاده است.


نصب کولر گازی سامسونگ

برای نصب کولر گازی سامسونگ به صورت صحیح و بی نقص، باید به نکاتی از قبیل: ایمن سازی جایگاه، شیب مناسب لوله ها، نصب درست اتصالات الکتریکی، اتصال صحیح لوله ها، انتخاب جای مناسب برای پنل خارجی و …. توجه کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که بیشتر موارد مراجعه کاربران به نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ، بروز مشکلاتی است که ناشی از رعایت نکردن همین موارد هستند.
برای پیشگیری از وقوع این اختلالات، فرایند نصب کولرگازی Samsung در مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از دستگاه ها و ابزار پیشرفته و توسط تیم مجرب انجام می شود. همکاران ما وقتی از استحکام پایه ها مطمئن شدند، پنل داخلی را نصب و لوله و اتصالات مربوطه را نیز وصل می کنند. در نهایت، پنل خارجی در محلی مناسب نصب شده و شارژ کولر گازی سامسونگ انجام می گردد. بعد از این، می توانید دستگاه را تست کرده و در صورت سالم بودن، به راحتی از آن استفاده کنید.


شارژ گاز کولر گازی سامسونگ

یکی از مهم ترین اقداماتی که در طول فرایند تعمیر کولر گازی سامسونگ انجام می شود، شارژ گاز این دستگاه است. همانطور که مطلع هستید، اساس کار کولر گازی و اسپلیت، استفاده از گازی به نام فریون است. چنانچه مقدار این گاز در دستگاه کم شده و یا تمام شود، کارکرد دستگاه نیز با مشکل مواجه خواهد شد و حتی ممکن است قطعات آن از کار بیفتند. آنچه در شارژ گاز کولر گازی سامسونگ اهمیت دارد و سطح کیفی این فرایند را به میزان چشمگیری افزایش می دهد، انتخاب بهترین روش شارژ و نیز استفاده از ابزار و مواد با کیفیت است.
اگر روش انتخابی با مدل دستگاه تناسب نداشته و یا کیفیت مواد مصرف کم باشد، کولرگازی شما عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. همکاران ما در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، ضمن رعایت این نکات، شارژ گاز را به بهترین شکل انجام خواهند داد. گفتنی است شارژ گاز کولر گازی سامسونگ در محل انجام شده و در هزینه و زمان شما صرفه جویی خواهد شد.


تعمیر فن کولرگازیsamsung

قطعه ای در کولر گازی وجود دارد که فن نامیده شده و با استفاده از یک موتور کوچک، فرایند تولید باد را در ستگاه کنترل می کند. موتور فن، از چندین خازن تشکیل شده که اگر از کار بیفتند، فن را دچار مشکل می کنند. برای تعمیر فن کولرگازی Samsung ، این خازن ها تعویض می شوند. البته گاهی هم این کار بی فایده بوده و موتور فن به کلی تعویض خواهد شد. تعویض فن، آخرین راه حلی است که همکاران ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ برای رفع مشکلات این قطعه اجرا می نمایند. پس از تعویض فن، چرخه تولید باد به حالت عادی باز می گردد و شما می توانید مثل روز اول، از کولر خود استفاده نمایید.


رفع نشتی کولر گازی سامسونگ

به عنوان یکی از مهم ترین فرایندها در تعمیر کولر گازی سامسونگ ، باید به رفع نشتی آن اشاره کنیم. در اثر ترک خوردن لوله های کولر، گاز فرئون به بیرون نشت پیدا کرده و مشکلاتی را ایجاد می نماید. میزان زیاد این گاز، می تواند سلامتی کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین این مساله موجب کاهش سرمای دستگاه شده و به مرور زمان، قطعات را نیز درگیر خواهد کرد. از طرفی نشتی گاز، منجر به افزایش مصرف برق کولرگازی نیز خواهد شد. باید بدانید تنها تعمیرکاران مجرب لوازم خانگی قادر به تشخیص درست محل نشتی کولر و برطرف کردن آن هستند. رفع نشتی کولر گازی سامسونگ ، پس از پیدا کردن محل دقیق نشتی و با توجه به شدت آسیب دیدگی انجام خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: برچسب‌ها: نمایندگی کولر گازی سامسونگ , تعمیر کولر گازی سامسونگ , نصب کولر گازی , شارژ کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: